Criteris per assignar beques de llibres a l’alumnat

🔗 Document PDF amb els criteris per assignar beques de llibres

Criteris:

Poden demanar beques d’ajuts a llibres, les famílies que tinguin fills/filles matriculats al INS CAN VILUMARA i estiguin en situacions socioeconòmiques i/o socioculturals desfavorables  (alumnat NESE-B, amb informe de l’EAP)

La petició es farà a través del següent formulari fins al dimecres 4 d’octubre de 2023:

Criteris d’assignació/prioritat

Tenir informe de l’EAP amb condició de NESE-B.

1) Gaudir de beca “motxilles escolars” atorgades pel Departament d’Educació.

2) Demostrar que tenen la condició de Família Monoparental i Família Nombrosa a la vegada.

3) Família Nombrosa (FN) amb dos o més fills/es a l’ institut i que un dels progenitors estigui actualment a l’atur.

4) Família Nombrosa(FN) amb dos o més fills/es al centre i els dos progenitors estan treballant. S’assignaria la beca al germà més petit.

5) Família Monoparental (FM) especial.

6) Família Monoparental (FM) amb dos fills/es al centre, S’assignaria la beca al germà més petit.

7) Nouvinguts que ho demanin, només el primer curs al centre.

8) Famílies que no compleixen els requisits, i fan la demanda. S’estudiarà cada cas en concret.

Si es compleixen els requisits, seran atorgades les beques en funció de la demanda i fins a esgotar l’ajuda que rep el centre.