BATXILLERAT

INFO GENERAL SOBRE EL BATXILLERAT

Correu de coordinació de batxillerat: coordbatxvilumara@gmail.com

El batxillerat a l’Institut Can Vilumara
El batxillerat és l’etapa d’estudis postobligatoris que té com a objectiu preparar l’alumnat per als estudis superiors, ja siguin universitaris o cicles formatius de grau superior, que són dues vies d’accés al món laboral.
El batxillerat consta de dos cursos acadèmics i s’organitza en tres modalitats. En el nostre centre se’n poden cursar dues: Ciències i Tecnologia, i Humanitats i Ciències socials.
El currículum de batxillerat consta de matèries comunes, matèries de modalitat i matèries optatives, i també del treball de recerca. Les matèries comunes les han de cursar tots els alumnes.

Horaris i serveis

• Horari intensiu de 8.15 a 14.45 h.
• Serveis: biblioteca i cafeteria.
• Pàgina web del centre amb informació actualitzada de totes les activitats del centre i informacions d’interès, com la guia de l’alumnat i la guia de funcionament.