STEM-A L’HOSPITALET 2023-2024

El passat divendres 19 d’abril, el parc de l’Alhambra va acollir una nova edició de la jornada STEM a L’Hospitalet, una activitat organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics de L’Hospitalet, Pessics de Ciència i l’Àrea Municipal d’Educació, Innovació i Cultura.

Els alumnes de secundària de 12 instituts de la ciutat van organitzar tallers, jocs i activitats relacionades amb la ciència i la tecnologia per a alumnes de 5è de primària de 17 escoles de la ciutat. L’objectiu és promoure la vocació científica.

L’alumnat del Can Vilumara va preparar tallers de tangram, pentominos, passatemps matemàtics i slime magnètic.

Les activitats que es proposen volen transmetre que les ciències, les matemàtiques i les tecnologies poden ser divertides i engrescadores, a més d’estar presents en tot el que ens envolta.