L’FCT

El mòdul d’FCT consisteix en pràctiques i estades formatives no laborals en centres de treball, mitjançant un acord de col·laboració que subscriuen l’escola i l’empresa. L’FCT intensiva implica que l’alumnat de primer inicia les pràctiques la setmana següent de finalitzar les classes, al maig o juny. Clica damunt la icona per saber-ne més:

L’exempció és un dret de l’alumne/a però no una obligació. En el cas que s’acrediti haver assolit els objectius bàsics de l’FCT de manera parcial o total mitjançant l’experiència laboral, es pot demanar l’exempció total o parcial de les pràctiques. Clica damunt la icona següent per saber-ne els requisits:

La coordinació d’FP-FCT ofereix un horari d’atenció a l’alumnat, al despatx de FCT, per a qualsevol dubte o consulta sobre el tema. A la icona següent hi trobaràs l’horari d’atenció i un correu de contacte: