Secretaria

HORARIS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC AMB CITA PRÈVIA:

– D’1 d’octubre a 31 de maig: MATINS de 10h a 12:30h / TARDES de dilluns, dimarts i dimecres de 17h a 18:30h.

– Del 4 de setembre al 31 de juliol: MATINS de 10h a 12:30h.

Més tràmits, a continuació ⇓

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS

Batxillerat / Cicles Formatius:

– Impresos facilitats per la secretaria del centre o en aquest document de sol·licitud

– Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a.

– Original i fotocòpia del certificat de notes finals.

– En el cas de l’alumnat que pertanyi a una família nombrosa, monoparental o tingui una discapacitat, original i fotocòpia del carnet actualitzat que ho acredita.

– Pagament de les taxes vigents a partir del rebut que us facilitarem a secretaria.

• FP-1 / FP-2 / BUP/ Mòdul Professional-3

– Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a.

– Original i fotocòpia de les notes finals.

– En el cas de BUP Llibre de qualificacions.

-Pagament de les taxes vigents.

• Formulari liquidació taxa títols BUP/FP i Mòdul Professional-3
  • –          Entrar a la pàgina d’internet: https://sede.administracionespublicas.gob.es/pagina/index/directorio/tasa059/

–          Accedir a “Rellenar e imprimir el formulario de la liquidación de la tasa 059”

–          Seleccionar la provincia “Barcelona”

–          Emplenar el formulari

–          Obtenir el document PDF per “Obtenir Document” del formulari i imprimir totes les pàgines

–          Pagar l’import corresponent a l’Entitat Financera

–          Presentar el document a la Secretaria de l’institut junt amb la resta de documentació

CONVALIDACIONS CICLES FORMATIUS

La sol·licitud s’ha de fer per escrit a la secretaria del centre com a data límit el dia 28 d’octubre.

IMPORTANT:

• Si us plau, ompliu el formulari de manera digital, no a mà, i posteriorment feu la impressió per portar-ho en format paper a la secretaria del centre.
  • Recordeu adjuntar la documentació acreditativa dels estudis cursats que es demana en el mateix formulari.

El model de sol·licitud és el següent:

Sol·licitud convalidació cicles formatius

SEMIPRESENCIALITAT CICLES FORMATIUS

Orientacions per a omplir la sol.licitud:

1. Consulteu el professorat del mòdul si s’ofereix en modalitat semipresencial.
  2. No presenteu el paper de la sol.licitud arrugat ni amb Tipp-Ex ni amb esmenes.
  3. Al lloc on posa hores presencials, indiqueu les hores mínimes presencials a què assistireu al llarg del mòdul/unitat formativa. Exemple: si una unitat formativa té 120 hores, s’haurà d’indicar com a mínim la meitat de les hores, en aquest cas, 60.
  4. Si la sol.licitud es fa per treball, cal adjuntar la vida laboral, el contracte i un certificat on consti l’horari.
  5. Si la sol.licitud es demana per càrregues familiars:
    • Per cura de menors: llibre de família i document d’empadronament
    • Per cura de persones adultes: llibre de família i certificat de convivència
  6. On posa “Documentació acreditativa”, cal especificar tots aquells documents que s’adjunten.

Sol·licitud semipresencialitat

Per a més informació, podeu consultar aquí.