Servei d’Informació i Orientació Professional

El SIOP o Servei d’Informació i Orientació Professional té com a missió facilitar les decisions d’alumnat, ciutadania i organitzacions pel que fa a itineraris formatius, laborals i socials, atenent els objectius principals de l’aprenentatge al llarg de la vida, la inserció professional i la integració social.

Assessorem, acompanyem, donem suport i incrementem l’ocupabilitat a través dels serveis d’orientació professional, la gestió de beques d’estudi i/o socials, la gestió d’ofertes d’ocupació, l’elaboració d’informes de seguiment sobre inserció professional i ocupabilitat, així com mitjançant les activitats relacionades amb la formació i l’ocupació i totes aquelles que posen en contacte de les persones usuàries amb els serveis d’ocupació.

Aquests són els nostres objectius generals, entre altres:

1. Oferir assessorament en matèria d’orientació professional i laboral a l’alumnat de cicles formatius de l’institut Can Vilumara i a les seves famílies en el cas de ser menors d’edat.
  2. Oferir assessorament en matèria d’orientació professional i laboral a la ciutadania i a les organitzacions que ho requereixin.
  3. Establir xarxa entre els serveis d’informació i orientació laboral de la ciutat.

Per a qualsevol consulta, dubte o suggeriment adreceu-vos a nosaltres mitjançant aquest formulari: