Un final de curs amb molts reptes

Sols queden tres setmanes per acomiadar el curs, però tot i que comença a fer calor i totes i tots comencem a necessitar vacances, el ritme a l’Institut no s’atura, és més, sembla que els reptes per al tram final del trimestre han agafat impuls i aquests últims dies haurem de treballar de valent.
Entre finals d’espais globalitats, gimcanes per rebre homenatge a Omar Kayyam i la bomba d’oxigen que ens ha donat el viatge a França, cal destacar sense dubte la tasca que s’està portant a terme a l’Espai Creatiu. Recordeu que estem treballant Leonardo da Vinci i que la mostra de final de curs serà una Fira d’invents entorn de l’artista, tecnòleg, científic, músic…. En fi, polifacètic Leonardo.
I si, hi ha molts reptes: aconseguirà l’Aron Esteban construir el pont de Leonardo? I la Ainhoa López aconseguir fer un pont de paper que aguanti el pes de la profe? La Magalí Oyonate i el Pau Nicolàs seran capaços de fabricar unes sabates per caminar sobre l’aigua? I la Judith Baena ens crearà una dona de Vitrubi? La Carla Riscó i l’Alexandra Verdaguer aconseguiran fabricar una màquina d’engranatges?, mentrestant en l’àmbit d’òptica el Diego Sarmiento i La Paula Buesa estan capficats en una maqueta de l’ull humà i l’Hector Garcia ens dissenya un laberint de llum, a classe de mecànica, el Joel Fernàndez i l’Alex Hernàndez estan intentat crear-nos una caixa de canvis,i l’Anna González un caragol d’Arquimedes. A la classe d’aerodinàmica el Jordi Julian i l’Aitor Morales intenten fer un prototip d’helicòpter, aconseguirà volar? I és que cada alumne i alumna de Bitàcola té un encàrrec. També, hi ha qui vol que la fira quedi una autèntica festa i està preparant obres teatrals entorn de la vida de l’artista, tot i que Pol Martínez no m’ha volgut desvetllar qui farà de Leonardo. Els que si sabem, és qui tocarà en la batucada i que ens estan preparant en la banda. Però per això haureu de veure el vídeo….

Què, no teniu ganes de veure els resultats?