Tornem a la Blava

El passat dimecres 21 de febrer vam tornar a La Blava amb els alumnes del PFI i amb els petitons de la llar d’infants.

Els alumnes del PFI havien de treure les males herbes de l’hort per després poder plantar, mentrestant, nosaltres els hi vam fer als unes quantes preguntes sobre ells i la seva vida quotidiana i, tot i la vergonya inicial, les vam fer totes. Alhora, una altre grup d’alumnes van fer un taller de reconeixement d’aromàtiques als petits.

Al cap d’una estona vam sortir tots a fora a ajudar amb l’hort i els nens petits van poder gaudir de l’ambient de treball i van ajudar en tot el que van poder. Finalment, nosaltres també vam fer d’agricultors! Va ser molt divertit, en ho vam passar genial!

Notícia redactada pels alumnes de 1rESO Carla Rivas, Paula Buesa, Axel Palacín i Laura Mateo

1. Judit

Un proyecto muy interesante y enriquecedor . Importante trabajar la cohesión social . Enhorabuena por vuestro trabajo y por proyectar esos valores a nuestros hijos . Gracias