Tertúlia literària amb Arturo Padilla de Juan

El divendres dia 8 l’alumnat de primer va tenir l’oportunitat de conversar amb l’escriptor Arturo Padilla, un jove escriptor de només 28 anys i que als 16 anys va guanyar el premi Jordi Sierra i Fabra. Des d’aquell moment no ha parat d’escriure.

L’alumnat havia llegit “Despertant la ira del faraó” i la xerrada va anar a l’entorn d’aquell llibre d’aventures. En aquesta novel.la s’intercalen dues històries que tenen com a protagonistes en Blai i el seu oncle Albert. Tot i no transcórrer en el mateix temps i espai, uns capítols complementen els altres especialment de forma emotiva.

També, ens va presentar la seva nova novel.la “Fora de guió” que va despertar molta curiositat entre el públic. Segurament que serà la lectura d’aquest estiu.

1. Susana

Bonito libro y el primero que leo con mi hijo de ese estilo. “Despertant l’ira del faraó” sorprendió a Adrián al tratarse de dos historias paralelas que además tenía tramos retroactivos en el tiempo. La juventud del escritor creo que ayuda mucho en la manera de narrar la historia y ello hace que nuestros hijos quieran leer quizá, por ser distinto a lo habitual. Convencida que muchos papis no tenemos demasiado tiempo para leer, os animo a que leáis los libros con los niños porque ellos se sienten muy motivados y lo comentan y estudian con nosotros. Perdonad por el rollo ….?