Taller d’atletisme

El passat dimarts 16 de febrer la promoció de 2n d’ESO va realitzar el Taller d’Atletisme.

Des de l’àmbit d’educació física estem treballant Tokyo 2020: atletisme i arts marcials i, un cop més, hem col·laborat amb la Unió Atlètica Barberà per aprofitar el seu saber fer i hem disputat el taller a les Pistes Municipals de Can Llobet.

El José, la Rosa i l’Aketza, monitors de l’entitat, han liderat diverses activitats relacionades amb les proves atlètiques. Així, l’alumnat ha practicat la tècnica de carrera i disputat curses de 100 i 400 metres, ha provat el llançament de pes i disc i ha experimentat el salt de longitud.

A més, hem comptat amb l’experiència i expertesa de l’Eva Martín i el Daniel Balateu, professorat del centre vinculat a l’atletisme, que ha posat el seu gra de sorra per tal de fer més engrescadores unes jornades que podem dir que ja hem consolidat.

Durant aquest mes de febrer l’alumnat de 2n d’ESO del centre està convidat a anar a alguns entrenaments per seguir gaudint i experimentant l’atletisme.

Per un oci actiu i saludable!