“Suspensión” a 1r d’ESO

Avui l’alumnat de 1rESO ha visitat la carpa de circ de l’Estruch Fàbrica de Creació a Sabadell. Allà han pogut veure un assaig obert de l’espectacle “Suspensión” de la Cia. Nueveuno, on un grup d’homes fan màgia i malabarismes presentant al públic diferents masculinitats. Tot dins de l’àmbit artístic i seguint l’espai creatiu d’aquest segon trimestre CIRC.CAT.

La sessió ha constat d’un petit tastet de l’espectacle que estrenaran el proper divendres 28 i després un petit col·loqui on l’alumnat s’ha animat a fer preguntes i comentaris al voltant de l’espectacle. Ens han deixat al·lucinades i al·lucinats amb la posada en escena i els números de malabarismes.

Per acabar, l’alumnat rebrà una entrada per persona per anar a l’estrena aquest divendres a Sabadell a les 21:00 del vespre. Val molt la pena!