Sortides de carnestoltes: un èxit!

El passat divendres 12 de febrer l’alumnat Bitàcola va celebrar les tradicionals sortides de carnestoltes d’àmbit esportiu i lúdic. Va ser un dia genial per a tots els nivells, ple d’activitat física, companyerisme i diversió.

• 1r ESO va anar fins a Torrelles de Llobregat a visitar Catalunya en miniatura i a fer un circuit d’aventura pels arbres, culminat amb una fantàstica tirolina.
  • 2n ESO enguany a Can Juliana, a Castellar del Vallès on van gaudir d’allò més amb un circuit “Humor amarillor” i posteriorment un circuit de tirolines. Quina experiència!
  • 3r ESO va poder anar al Canal Olímpic, a Castelldefels a gaudir de les activitats d’aire lliure de tir amb arc i canoa. Un gran dia al Canal on alguns alumnes van culminar-ho a l’aigua…!
  • 4t ESO a Sabadell, primer va participar per equips en un ScapeRoom; van aconseguir sortir de la sala a temps! Posteriorment van participar en un torneig multiesportiu on van competir, es van divertir i van poder passar estones juntes.

En resum, de nou van ser sortides pel record! Un dia màgic i molt bitàcola!