Sortida de carnestoltes 4t ESO

El passat 9 de febrer tot l’alumnat de 4t vam fer una sortida molt divertida i emocionant per celebrar Carnestoltes.

Vam quedar a l’institut i després de passar llista, vam anar en tren fins a l’Arc del Triomf. Un cop esmorzats al parc de la Ciutadella ens vam dirigir fins al Mercat del Born a on ens esperaven uns dinamitzadors per fer una gimcana pels barris més històrics de Barcelona: el Born, el Gòtic i el Raval.

Al Mercat del Born ens van dividir per grups amb un color assignat, i vam començar la gimcana. El grup que arribés abans i fes totes les proves i amb més puntuació guanyaria.

Cada alumne en el seu grup tenia un rol per cada tasca per completar la gimcana i anar avançant. Per exemple, un s’encarregava de la brúixola, uns altres en apuntar les respostes, etc. Durant la gimcana vam recórrer molts llocs resolent proves per aprendre més dels barris històrics i de la cultura de la ciutat, així fins a arribar MACBA on es duia a terme la prova final.

Un cop acabada la gimcana vam anar cap a l’estació de Plaça Catalunya per tornar a Barberà. Era dia de vaga de Renfe, així que entrar al tren també va formar part de la gimcana…

Va ser una sortida en què vam gaudir moltíssim i va servir de prova pilot pel viatge de final de curs a Nàpols!