París 2024 – Atletisme i arts marcials

Aquest estiu tindran lloc els Jocs Olímpics de París 2024. A 2n d’ESO hem volgut ser esportistes olímpics i ens hem especialitzat en les proves atlètiques, com les carreres, els salts, els llançaments i les proves combinades, i les arts marcials entre d’altres.

Cada alumne/a s’ha especialitzat i ha fet d’entrenador/a per la resta de companys/es. També ens hem centrat en la millora de la tècnica de carrera i la gestió de l’autocontrol en les classes dedicades a les arts marcials.

El taller d’atletisme del passat dilluns 19 de febrer que vàrem fer en col·laboració amb la Unió Atlètica de Barberà del Vallès, va esdevenir una oportunitat més per aprendre i alhora la celebració dels aprenentatges realitzats. L’Aketza, la Maia i en Fran van ser els entrenadors i gràcies a la seva dilatada experiència ens van ensenyar les proves de salt d’alçada, salt de llargada i la cursa de tanques, on vam anar de forma progressiva aprenent tot el necessari per finalment realitzar la prova el més semblant a la realitat.

Per finalitzar, una cursa de relleus 4×100, amb grups mixtes format per alumnes de diferents classes on es va realitzar una semifinal i una final amb els 8 equips que van obtenir un millor temps a la semifinal.

Va ser una jornada espectacular on l’alumnat de 2n d´ESO van tenir unes ganes majúscules per realitzar la pràctica i es van esforçar al màxim per donar la seva millor versió com atletes.