Sessió d’avaluació de 2n d’ESO

El passat dimecres dia 15 de desembre tot l’equip docent de 2n d’ESO es va reunir per tal de dur a terme la sessió d’avaluació de tot el nostre alumnat. Les representants de cada grup van exposar molt bé tot allò que havien recollit del seu grup a les tutories, analitzant tot el seu progrés des de l’inici de curs fins ara. Posteriorment, els tutors de grup i la resta de l’equip docent va exposar la seva valoració de les dinàmiques del grups, treball, etc.

De totes aquestes reflexions i conclusions de cada grup, vam acordar que els acords que calia tenir presents i dur a terme en la 2a avaluació, són els següents:

1. Tenir més respecte entre alumnat-professorat i alumnat-alumnat.
    2. Realitzar una bona gestió del temps a classe, de l’agenda i d’entrega de tasques.
    3. Tenir una escolta activa amb el professorat
    4. Evitar els conflictes o problemes entre classe i classe.