Bocins de mi II

Els alumnes de 2n d’ESO han iniciat català amb el projecte “Bocins de mi II”, on partint d’experiències i motivacions personals proporcionem als alumnes eines per escriure textos de tipologia diversa i en diferents formats i suports amb adequació, coherència, cohesió i correcció lingüística. A més, de proporcionar-los les competències necessàries per ser capaços de revisar i corregir el seu text per millorar-lo, i tenir cura de la seva presentació formal.

L’objectiu del projecte, a més d’assolir les competències ja esmentades, és fomentar l’autoconeixement personal a través de la creació d’un diari que van començar el curs passat i han continuat fent aquest, amb escrits de gèneres diferents sobre experiències i motivacions personals. El fet d’entomar una creació del curs passat els permet veure l’evolució que han fet tant personalment com acadèmicament.

Paral·lelament, han dut a terme el projecte “Club de lectura” on es realitza la lectura d’un llibre per proporcionar a l’alumnat les competències necessàries per ser capaç de llegir críticament una obra, entendre-la, valorar-la i expressar-ne opinions. Aquest projecte el tanquem elaborant punt de llibre sobre el contingut de la novel·la.