Sessió d’avaluació de 1r d’ESO

Estem a punt de tancar el 1r trimestre i com cada final de trimestre ens reunim el professorat i els representants de l’alumnat per fer-ne una valoració i proposar aspectes a millorar o a incorporar.

Els representants de l’alumnat ens vàrem fer arribar la visió de cadascun dels grups sobre aspectes diversos: dinàmica de grup, adaptació, què és el que més els agrada, què és el que menys, que els preocupa, què canviarien… i també van recollir les opinions del professorat per fer-ne el retorn a la propera tutoria.

Ens va complaure sentir-los dir  que han après moltes coses, que el projecte de centre els agrada, que valoren molt el suport de tot el professorat, que estan a gust amb els companys i que  han fet nous amics i amigues.

Per acabar vàrem acordar que durant el segon trimestre:

1-      Milloraríem l’endreça de l’aula. Cada motxilla al seu lloc, les jaquetes al penja-robes, recollida de material al finalitzar la classe…

2-      Dedicaríem 15 minuts de cada sessió de tutoria per repassar agendes i calendari.

3-      Treballaríem en una sessió de tutoria com millorar el treball en grup.