Els alumnes de 1r visiten la biblioteca

En l’Institut Bitàcola apostem per la cultura i el foment de la lectura com a pedres angulars de la nostra societat. Creiem que la lectura és una eina indispensable en l’aprenentatge i la transmissió de coneixement, però, tenim clar que per a fer lectors, cal que la lectura sigui, sobretot, un plaer, una activitat de l’oci i el gaudi. Amb aquesta finalitat i perquè els nostres alumnes es familiaritzin amb el món de lectura i totes les possibilitats que aquesta ofereix, hem visitat la Biblioteca Esteve Paluzie de Barberà.

Amb una visita guiada molt interessant que ens ha ofert d’una de les bibliotecàries del municipi, Saray Carrasco, hem conegut tots els espais de què disposa l’edifici, així com els espais destinats als joves del municipi i dels quals en poden fer diversos usos. També ens ha explicat els recursos de què disposem pel que fa al préstec de llibres, l’ús d’ordinadors i Internet, tallers de lectura, etc.

Els nostres alumnes són molt afortunats de tenir una biblioteca amb tantes possibilitats en el seu municipi, al costat de casa seva. Els animem i us animem que la feu servir molt, perquè com deia la nostra estimada Joana Raspall: “Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia.”

Agraïm a la biblioteca aquest servei que ens ha ofert i a la Saray el tracte rebut i la seva predisposició.