Sessió d’avaluació de 1r d’ESO

Ha arribat l’hora d’acomiadar el trimestre i abans de marxar de vacances és necessari fer-ne una valoració i proposar nous objectius per a la millora del dia a dia a l’institut. És per això, que el professorat i els representants de l’alumnat ens hem reunit per fer el balanç del trimestre a la sessió d’avaluació.

Els delegats i delegades de les classes han informat dels diversos aspectes de cadascun dels grups de primer d’ESO: l’ambient de treball, la convivència i el respecte dins del grup classe, l’aprofitament del temps, la relació entre el propi alumnat i el professorat, així com els àmbits i punts concrets on han tingut major dificultat. El professorat també ha fet valoració sobre el funcionament dels diversos grups i els delegats i delegades transmetran a les classes tot allò que s’ha comentat.

Ens ha agradat sentir que consideren que han après moltes coses i que dominen molt el chromebook i les seves aplicacions , que el projecte de centre els agrada i venen contents a l’institut i que valoren positivament la relació amb el professorat i estan a gust amb els companys i companyes.

Per acabar hem acordat que durant el segon trimestre caldrà millorar tres aspectes:
1- Fer un bon ús del chromebook.
2- Ser constants en el lliurament de tasques del moodle: revisar les correccions i comentaris de les retroaccions.
3- Millorar l’endreça de l’aula. Cada motxilla al seu lloc, les jaquetes al penja-robes, recollida de material en finalitzar la classe…

1. Mercè Mas

Bon dia! Penso que és una bona iniciativa fer anàlisi conjunt en les sessions d avaluació i marcar nous objectius pel segon trimestre.
    Molt necessari revisar les correccions i retroaccions. De vegades ells només es queden amb la nota i no aprenen dels errors. Des de casa cal també insistir-hi.
    Gràcies! Que tingueu un bon inici de segon trimestre!