Sabons solidaris en camí

CREACIÓ FINAL

Estimat lector, hem arribat al final del nostre estimat projecte. Donem una ullada enrere, l’objectiu d’aquest projecte era treballar conjuntament amb una campanya solidària elaborant sabons. Aquests sabons després serien venuts i tots els diners recaptats, s’utilitzarien per comparar recursos primaris per aquelles persones que per culpa de la covid estan en una situació precària.

Ja havíem penjat notícies anteriorment sobre el procés de fer sabó, però ara us volem mostrar un cop fets els sabons que vam fer per deixar el producte acabat i tal com s’exposaran a la campanya.

Per a decidir com anàvem a presentar el nostre producte als consumidors vam fer dues rondes. En la primera, cada membre de cada grup, va elaborar un logo, un nom i una etiqueta per al seu sabó. També cada membre va pensar en el nom de la marca que podíem posar-li a tots sabons. Després entre els membres de cada grup vam decidir qui era el nom, el logo i l’etiqueta final del seu sabó.

La segona ronda, consistia a crear individualment un prototip on introduíem totes les parts elaborades anteriorment. A continuació entre totes les propostes de tots participants havíem d’escollir un en específic que serviria per a tots els sabons. Vam votar i el més triat pels participants ha estat el que hem utilitzat per a tots els sabons.

Un cop escollit el prototip final, el professor  va imprimir les etiquetes. Cada sabó tenia el mateix estil d’etiqueta amb les respectives dades personalitzades. Finalment, ens vam emportar les etiquetes conjuntament amb els sabons a casa per acabar d’enganxar les etiquetes i deixar els sabons enllestits.

Notícia feta per: Alexandra Verdaguer i Mario Cano