Roba estesa a Flor de Maig

El passat dimecres 10 de maig, l’alumnat de 3r d’ESO, va poder gaudir de la visita amb els alumnes de l’institut Flor de Maig.

Quan van arribar, van fer diferents dinàmiques per trencar el gel, conèixer als alumnes i barrejar entre instituts per poder gaudir de les activitats. Després de les activitats i d’esmorzar els alumnes del Bitàcola, van fer lectura fàcil, els hi van llegir el llibre que ells van crear al 2n trimestre, el llibre de les 1001 adaptacions que anava sobre la roba estesa. Una manera de poder analitzar el treball fet de lectura fàcil. Per finalitzar la visita a l’institut, van pintar uns murals molt bonics amb diferents materials.

Tot plegat una experiència molt enriquidora i plena d’emocions que ben segur, ha proporcionat moments inoblidables per tot l’alumnat.

Sortides