La caixa del temps

Durant l’últim trimestre, l’alumnat de 3r d’ESO del Bitàcola, a català, fan un projecte anomenat: “Caixa del temps”. Aquest projecte tracta de fer diferents tasques, que, al final, quan ja estiguin fetes les posaran dins d’una caixa per poder-la veure en un futur, amb l’objectiu de fer un recorregut per totes les categories gramaticals.

Per aconseguir-ho, el projecte ha consistit en petites parts totes elles, primer treballant els verbs i els temps verbals, els tipus de noms, els determinants, les conjuncions i preposicions. Tot això amb diferents tècniques, des de crear un missatge en una ampolla, a fer un collage amb paper de diari dels diferents tipus de noms. Finalment, per construir un gran mapa mental, que a mode cloenda recollís totes les categories gramaticals treballades a través de les diferents activitats.

Petits reculls, alguns en papers i altres en imatges, amb grans sabers que perduraran dins de les caixes, amb un gran contingut i aprenentatge per tot l’alumnat de 3r.