Reflexió i acció davant la vulneració dels drets humans

El Treball globalitzat sobre Pobresa i Drets humans ens ha donat l’oportunitat de reflexionar sobre quins són els indicadors de la pobresa, com està repartida, quines en són algunes de les causes.. però com ens recorda la premi d’Honor de les lletres Catalanes d’aquest any Isabel Clara-simó, “sapere aude” atreveix-te a saber. És a dir, fem un pas endavant per pensar, investigar i ser actiu. I aquest és el procés que hem viscut aquesta setmana: del coneixement hem passat a l’acció muntant una fira sobre drets humans i pobresa en la qual han participat l’alumnat de 5è i 6è de l’Elisa Badia.
Tots plegats hem col·laborat fent una recol·lecta d’aliments per a la PAH. A més hem venut objectes construïts per l’alumnat per a recollir diners que seran la nostra col·laboració amb la Campanya Casa Nostra Casa Vostra.
Esperem seguir la campanya fins el dia de la Mostra a les famílies!