Recital literari

En el Projecte de l’àmbit lingüístic “Rutes poètiques” comencem a desxifrar el llenguatge poètic que ens durà a crear rutes de poetes del segle XX i creacions artístiques a partir de poetes del segle XXI. Però abans ens hem enfrontat a la definició del que és poesia i hem arribat a conclusions com que és un gènere literari per a ser escoltat. Com cada curs hem convidat la Jordina Biosca per a que ens faci un recital literari. L’alumnat hem canviat d’opinió sobre aquesta experiència, ja que pensàvem que seria un acte passiu per part nostre i hem pogut experimentar que ens divertim amb textos dramatitzats per aquesta actriu que ens planteja una actuació molt interactiva.

Gràcies Jordina, per fer-nos viure una vegada més la màgia de la literatura oral!