Al ritme dels tambors

Des de la tornada a la batucada del curs passat, ja han passat sis grups de vint-i-pocs alumnes pel gimnàs de l’institut. Fent sonar els tambors reciclats que ja porten donant guerra des de fa 4 anys, i acompanyats per altres instruments adquirits a botigues de percussió, l’alumnat de 1r a 3r ha pogut gaudir un any més de l’experiència de participar d’una batucada.

Després d’un segon trimestre més innovador, on vam fusionar batucada amb el rock dels 80, aquest trimestre tornem a ritmes més clàssics.

Ens podreu veure a la mostra del tercer trimestre amenitzant l’entreacte de les diverses actuacions de les quals gaudirem, i que igual que nosaltres, han nascut amb molta creativitat els dilluns al matí durant les hores d’espai creatiu!