Què em diria a mi mateix/a si jo fos el meu pediatre?

A l’educació física de 2n d’ESO seguim de manera més conscient un camí que s’ha iniciat a 1r d’ESO. L’alumnat ha après a mesurar la freqüència cardíaca i a regular la seva intensitat en funció d’aquesta i ha fet un registre setmanal sobre l’esmorzar i el descans i una reflexió posterior. A més, ha realitzat un recull d’exercicis apropiats per a l’escalfament en format vídeo: mobilitat articular, desplaçaments i estiraments musculars. I, finalment, ha bolcat en un pòster totes les consideracions que es diria a si mateix/a si fos el seu pediatre.

Des de l’àmbit d’educació física no volem renunciar a ser un primer agent de salut per l’alumnat, ja que considerem que uns bons hàbits i un estil de vida actiu són claus per prevenir i reduir el risc de contraure diverses malalties.

Cuidem-nos!