Proposem nous espais Bitàcola!

En el primer projecte de l’IP artístic anomenat “Bauhaus: una escola d’art i d’arquitectura” l’alumnat ha conegut el model d’ensenyament oferit per l’escola d’arquitectura, disseny, artesania i art Bauhaus.

Al llarg de les primeres setmanes del projecte, l’alumnat va conèixer la història, els programes i els objectius de la Bauhaus, arribant a fer una reflexió sobre els ensenyaments de l’escola que posteriorment han pogut aprofitar per elaborar la seva proposta de projecte final. A més, l’alumnat ha conegut els estudis que els artistes de la Bauhaus van realitzar sobre el color i han realitzat un manual sobre la teoria del color.

Finalment, l’alumnat ha pogut aprofitar tots els coneixements previs entorn l’escola per poder desenvolupar la seva proposta final: la creació d’un nou espai Bitàcola. Per poder dur a terme la tasca, en primer lloc col·lectivament han detectat alguna mancança de l’institut pel que fa a materials, espais o estructures. Després, de manera individual l’alumnat ha escollit una de les propostes anotades anteriorment per fer una proposta de millora d’un espai, material o estructura de l’institut. Aquest projecte final ha servit no només per valorar la creativitat i la capacitat tècnica de l’alumnat, sinó sobretot per contribuir a millorar l’estètica, la funcionalitat i, per tant, l’eficiència educativa de la nostra institució.

A continuació, podeu veure algunes propostes d’espais Bitàcola: