Primera avaluació per a l’equip de 1r d’ESO

El passat dimecres 11 a la tarda, l’equip educatiu de 1r ESO es va reunir amb els representants de l’alumnat de 1r d’ESO, els delegats i les delegades, per tal de posar en comú els aspectes més destacats del trimestre per cada grup classe en referència a l’ambient de treball a l’aula, el respecte, les relacions alumnat-professorat, el propi grup-classe, els diferents àmbits i les seves dificultats, etc…
Prèviament en una tutoria de grup tots i totes van recollir les opinions i inquietuts dels companys i companyes per poder exposar a l’avaluació.
Després que el professorat fes també la seva valoració dels grups respecte aquests ítems, vam arribar a 3 acords delegats i delegades, amb professorat de cara al proper trimestre per tal de millorar alguns aspectes a l’aula i en la dinàmica del dia a dia dels grups.
1. Recordar que l’objectiu dels canvis de classe és tancar un àmbit per començar-ne un altre. No es pot sortir de l’aula constantment, s’han d’evitar els conflictes en els impassos i ser puntuals si es requereix un canvi d’aula.
2. Ser més responsables de l’endreça a l’aula. Cal cuidar i no deixar tirats per tot arreu els abrics, les motxilles, el material de treball, el Chromebook… Cada grup valorarà la possibilitat de tenir un/a responsable d’ordre  de taula.
3. L’ús de la tecnologia a l’Institut té un objectiu únic d’aprenentatge personal. No podem tancar i/o tocar els Chromebooks dels companys/es de classe; no podem jugar i/o fer-ne un mal ús. Cal recordar que no es pot utilitzar el mòbil en cap cas a l’Institut.
Aquests acords es portaran a la propera tutoria per a que tots els grups n’estiguin al cas i els delegats i delegades explicaran amb detall tot el que es va comentar en la sessió. A seguir!