Premi Participa a l’Escola

Transformem els Espais ha estat l’Espai en Xarxa que van dur a terme l’alumnat de 2n d’ESO el curs passat que ha rebut el premi Participa a l’Escola 2018. Aquest premi atorgat per la Direcció general de participació ciutadana és el primer premi que rep l’Institut i ens fa molta il·lusió que sigui precisament la participació com a eina de transformació el gran protagonista del Projecte premiat. Formar part del col·lectiu de manera activa amb esperit crític i constructiu així com els valors de l’aprenentatge Servei (que nosaltres anomenem Espai d’aprenentatge en Xarxa) són aspectes sempre presents en la construcció dels nous aprenentatges de la comunitat Bitàcola. Agrair públicament el premi i la presència del Sr Ismael Peña així com la del representant dels Serveis territorials d’Educació Josep Sauló i de l’Ajuntament Sr. Juan Grimaldo i Cristina Bernabé. L’acte d’avui ha estat un símbol del treball en xarxa de municipi, Generalitat i comunitat educativa. Però els grans protagonistes han estat l’alumnat que ha sabut presentar el Projecte de l’Institut amb convicció, saviesa i molta il·lusió. Esperem que celebracions com les d’avui encoratgin tota la comunitat a plantejar-se nous reptes de transformació de l’entorn. Només així eduquem futurs ciutadans capaços de canviar el món.

Us deixem els enllaços a les notícies que varen anar explicant el procés del projecte així com el del darrer número del Butlletí de Govern  Obert que edita la Secretaria de Transparència on es presenta el nostre Projecte com a guanyador.

1. Soraya Ferrón

Quina iniciativa mes bonica, que participativa i motivadora… una gran alegria per aquest merescut premi, gràcies per compartir-ho amb tots. Enorabona Institut BITÀCOLA!!!!!