Patis CoEducActius

La situació de pandèmia actual ens ha fet replantejar-nos l’espai pati però hem volgut mantenir l’essència i oferir a l’alumnat oportunitats d’oci diverses.

L’alumnat de 1r i 2n i 3r i 4t alterna pavelló i zona exterior i individualment pot escollir estar en calma o practicar activitat física.

Al pavelló la zona de calma és a la grada i l’activitat física és a la pista, amb espais degudament delimitats.

Mataconills, colpbol, bàdminton, discgolf, salt a la corda o voleibol són les activitats que oferim, a l’espera que l’alumnat de cada promoció proposi quines activitats físiques s’ajusten als seus interessos i poder fer-ho de manera més personalitzada.

Hem notat un increment de la participació, també de noies, en els cursos més elevats, la qual cosa és motiu de celebració!

A la pista exterior l’alumnat aprofita per descansar i conversar amb els companys/es, però des d’aquesta passada setmana hem engegat a 2n d’ESO un torneig de croquinole, el joc taula nacional del Canadà i precursor del cúrling, que ha tingut una gran rebuda per part de l’alumnat.

Aprofitem per animar a alumnat i professorat a continuar engegant iniciatives que permetin dinamitzar encara més el pati a l’aire lliure.