Parelles Lingüístiques

Ja han començat les parelles lingüístiques entre l’alumnat de 3r de primària i l’alumnat de 1r d’ESO. Com podeu observar en les imatges tots estan força engrescats i concentrats en la feina.

L’objectiu d’aquesta activitat és treballar diferents estratègies lectores, la comprensió lectora, l’expressió escrita i la correcció gramatical a través de la cooperació entre alumnat de diferents edats.

Ser padrí implica adquirir el compromís i la responsabilitat d’ajudar el fillol en el seu procés d’aprenentatge de la lectura i no només l’ajuda a llegir, sinó que també li transmet el gust per la lectura en un clima de confiança, afecte i respecte.

“Aprendre a llegir és encendre un foc; cada síl·laba pronunciada és una espurna”.

Victor Hugo