Comencem les Parelles Matemàtiques!

Darrerament, les ciències de l’ educació han donat molta importància a la interacció, com a element principal responsable de aprenentatge. És a través de la interacció amb altres que se’ns obren conflictes cognitius que ens fan aprendre.

De fet, de vegades, els alumnes poden ser millors professors i professores que els mateixos adults, donat que

són aprenents recents dels continguts i, per tant, són sensibles als punts de més ajuda, a més a més utilitzen un llenguatge més directe i compten amb avantatge de compartir referents culturals i lingüístics. Però sobretot, el principal avantatge de aprenentatge entre iguals és que l’alumne pot prestar l’ajut individual, a un sol alumne, el que significa una major atenció a la diversitat.

Conscients de la importància de compartir coneixement entre els alumnes, avui hem iniciat els aparellaments matemàtics de primària de l’Elisa Badia i secundària Bitàcola, sense dubte una nova aventura d’aprenentatge i cooperació.

Per accedir a totes les imatges de la galeria clicar aquí