ORATÒRIA: 4t d’ESO. “Parlar per a convèncer que un món millor és possible”

Tots els dilluns i dimarts a les 8h del matí iniciarem les classes de 4t  d’ESO amb un discurs per part de l’alumnat. Cada alumne/a de 4t d’ESO prepararà, segons les bases d’orientació treballades a tutoria, un discurs de 3 minuts en què exposarà un dels Objectius de Desenvolupament Sostenible ( escollit lliurement, n’examinarà les raons, n’argumentarà la defensa i farà propostes de com ell/a pot ser actiu/va per a ajudar a assolir-lo. Com ja és costum en el Bitàcola, el professorat ha fet de model en la primera jornada. Els objectius escollits han estat el 10, el 4 i el 5:reducció de les desigualtats, educació de qualitat i igualtat de gènere. A partir d’ara l’alumnat de 4t tindrà la veu! De moment  valorem la creació d’aquest espai com a fonamental per a compartir voluntats i visions sobre com podem millorar el món.