III Fira d’Espai d’Expertes

El dia 26 de novembre hem dut a terme la 3a Fira de l’Espai d’Expertes i Experts de l’Institut. Aquest Espai d’aprenentatge s’inicia amb l’elecció per part de grups naturals de l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’una proposta d’activitat per a dos dies amb una programació sobre  allò del que són o se senten expertes. Aquesta proposta l’ha elaborada amb l’acompanyament d’un/a professor/a referent que comparteix l’expertesa. El dia de la fira cada grup dona a conèixer la seva proposta a la resta de l’alumnat amb la presentació d’un stand. Aquest curs els stands presentats a la Fira han estat: Joc de taula, creació de videojoc, lettering, fotografia, cuina, volei, mataconills, handbol, Pixel, batucada, futbol, gran pantalla, arts marcials… Gran varietat de propostes que de ben segur satisfarà l’alumnat que ara ha d’escollir a quin voldrà assistir els dies d’Espai d’Expertes del mes de març. I fins aleshores a acabar de programar totes les activitats! De moment una fira molt motivadora!