Novetats a la Biblioteca i nou espai Àgora

La Biblioteca és un espai important pel Bitàcola, i volem que l’alumnat gaudeixi dels llibres i revistes que hem anat adquirint durant els darrers dies. Per això, i gràcies a la compra d’un expositor, mostrem durant dos dies a la setmana en els patis CoEducActius, novetats editorials i diferents revistes per gaudir de la lectura a la nostra biblioteca a l’aire lliure. Els tècnics/ques de biblioteconomia controlaran el bon ús d’aquest material.

I també com a novetat! Estrenem el nou espai CoEducActiu “Àgora”. Un espai per a la discussió i la dialèctica on l’alumnat del Bitàcola és el protagonista amb les seves idees i propostes pel nostre institut.

1. Laia

Fantàstic!
    Gràcies per estar constantment fent espais, activitats i propostes noves i sobretot gràcies per fer que l’alumnat sigui partícep de cada canvi.