Nadal i modernisme a Sabadell

L’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida de Nadal i modernisme a Sabadell el 20 de desembre.

Va conèixer l’arquitectura modernista i les seves característiques al centre Arteneu, situat a la Casa Taulé. Primerament, va escoltar i observar la història de la casa, i després, va fer dues activitats, una de recerca i altra artística on va poder profunditzar més en els detalls que marcaven l’època, com els acabats imitant la natura amb molta floritura i els diferents usos de materials com poden ser les vidrieres.

En acabar les activitats al centre Arteneu l’alumnat es va dirigir al Parc Catalunya on va dur a terme la part més nadalenca de la sortida. Va regalar-se de manera aleatòria algun objecte que tenia per casa i que ja no en feien ús, intentant així fomentar en No consumisme i reciclatge d’objectes que en mans d’altres persones poden tornar a lluir. L’alumnat va crear una tradició que mantindrà al llarg de la vida Bitàcolera.

Finalment, van pujar fins a la zona d’estructures, i van admirar les vistes de Sabadell i van jugar per acomiadar aquest primer trimestre.