Nadal al Park Güell

Aquest matí l’alumnat de 2n d’ESO hem anat a celebrar el Nadal al Park Güell, tot i que el dia era més aviat de tardor.

Hem baixat a l’estació de La Sagrera i hem caminat fins al parc passant per llocs tan rellevants com l’hospital de Sant Pau on hem pogut veure l’avinguda Gaudí i al fons la Sagrada família.

Al Park Güell l’alumnat ha seguit les pautes d’un dossier per anar descobrint els imprescindibles i llocs emblemàtics del parc. El que més els ha agradat ha estat la plaça de la natura, la font del drac i l’entorn natural que hi ha. A banda, han valorat positivament l’autonomia que han tingut per moure’s lliurement per l’espai.

De tornada hem baixat sentit mar cap a l’Arc de Triomf, però no hem pogut visitar-lo perquè hem agafat el tren de tornada a Barberà.

Un matí fantàstic de cultura, activitat física i convivència entre alumnat i professorat.