Mostra i fi del 1r trimestre

S’acaba el 1r trimestre i com sempre la comunitat educativa del Bitàcola té com a repte compartir tot l’aprenentatge fet al llarg d’aquests tres mesos. Un cop més, les activitats i la Mostra han estat un exemple del gran ventall de competències que l’alumnat del Bitàcola han anat assolit. I la majoria d’elles han esdevingut més significatives quan les hem pogut gaudir amb les famílies i la resta de la comunitat. Us deixem amb les imatges d’aquests dos dies d’actuacions davant de primària i de les famílies: un regal de Nadal ple de reptes acomplerts i desitjos per complir. El veritable aprenentatge no és possible si no es fa en companyia. Gràcies a tothom per ser-hi i fer possible la màgia d’aquest final de trimestre!

1. Mercè Mas Garcia

Una iniciativa fantàstica! Gràcies per organitzar-la, suposa temps i molt esforç. És molt gratificant veure el compromís que teniu tots plegats (equip docent i alumnes) amb l’aprenentatge.
    Felicitats!