Mostra 1r trimestre 23-24

Acabem el trimestre i, com cada curs, compartim tota la comunitat el que hem après. Les 17:00h i l’entrada plena de famílies. L’alumnat i el professorat esperem l’arribada amb il·lusió i les ganes que hem anat cultivant des de fa dies. Una parella d’alumnes de cada classe de 1r a 3r s’ha preparat per fer de guies de l’exposició del projecte de Mira’m als ulls que fem per segona vegada a l’Espai Creatiu, però amb moltes novetats i millores! Després d’aquesta visita cada classe ha compartit el que ha après en cadascun dels àmbits amb les famílies i els de 3r a més hem fet una valoració personalitzada sobre allò de què ens felicitàvem i les propostes de millora que ens plantegem com a repte.

Totes plegades ens hem trobat a l’entrada a les 18:30h i hem gaudit del concert de batucada amb incorporació d’instruments i del combo de l’espai creatiu. Els de 4t han fet la seva presentació i autoavaluació dels segons projectes del trimestre.

Gràcies a tota la comunitat per fer d’aquest dia, curs rere curs, un dia tan especial!

1. Mare de 1er

Para nosotros como padres noveles ha sido una experiencia muy buena. Vemos que a lo largo del tiempo, los chicos irán adquiriendo destrezas para realizar las presentaciones y los conocimientos se afianzan al tener que hacer un resumen sobre lo aprendido. El compromiso del profesorado es muy notorio, ya que organizar un evento de estas características requiere de mucho esfuerzo. Muchas gracias al equipo Bitàcola y buenas fiestas!