Lletregem al Picalletres de Ràdio Barberà

Tres alumnes de segon d’ESO hem visitat Ràdio Barberà per concursar en l’edició d’aquest any del Picalletres radiofònic. Després dels nervis inicials, i alguns problemes tècnics, hem lletrejat moltes paraules, hem trobat els barbarismes intrusos, hem escoltat una cançó d’amor en català i endevinat preguntes sobre aquesta i per últim hem arriscat tot l’aconseguit en la prova més intensa de totes “la gran paraula”. L’experiència radiofònica ha estat impressionant. Veure la ràdio des de dins i participar en l’enregistrament del programa ha estat molt divertit i entretingut. De segur que tornarem a repetir, aquest cop a la televisió de Terrassa el curs vinent. I ja sabeu “l’important és participar”.