Jornada participativa EducoB

El passat dissabte 23 de març es va celebrar la Jornada participativa #EduCoB, Projecte Educatiu de Barberà a la Torre d’En Gorgs. Una jornada on es plantejaven els reptes de Barberà com a ciutat educadora i on es presentaven els objectius del PEC de Barberà: 1) Apoderar la ciutadania com a agent cívic i (co)educador, 2) Promoure l’educació al llarg i ample de la vida en totes les edats i en tots els àmbits, 3) Innovar a la ciutat i a l’espai públic, 4) Millorar l’oferta educativa, l’èxit educatiu i les transicions i 5) Potenciar l’herència educativa de la ciutat perquè l’educació sigui un valor afegit de la ciutat de Barberà.

En aquesta jornada l’Institut Bitàcola va participar amb l’estrena del vídeo promocional. Un vídeo realitzat pels i per les representants de l’alumnat de l’institut (delegats, delegades i representants de l’alumnat del Consell escolar) on reivindicaven els següents eslògans:

Si educo amb igualtat de gènere, EducoB

Quan la diversitat m’enriqueix i el respecte m’uneix, EducoB

Si relaciono la creativitat amb la innovació, EducoB

Si valoro l’esforç i no el resultat, EducoB

Quan aprofito l’oportunitat d’aprendre i d’emprendre , EducoB

Si em connecto amb el món, EducoB

Si refuso la intolerància, EducoB

Si aprenc d’equivocar-me, EducoB

Si participo en la meva ciutat, EducoB

Quan m’expresso, EducoB

1. susana martin jul

fue una gran jornada pero podría haber sido más participativa por parte, cuanto menos, de la ciudadanía.
    animo y a por la próxima ¡¡¡

susana M