Jocs populars i tradicionals!

Què hi podem fer als boscos de Barberà? Durant el primer trimestre els jocs populars i tradicionals han pres vida als parcs de Barberà de la mà de l’alumnat de 1r d’ESO. Jocs on posem a prova els nostres reflexos, la punteria, la competitivitat, el respecte per una normativa que sovint dona peu a matisos i interpretacions…

Aquest trimestre l’hem iniciat amb els jocs tradicionals i populars que ens envolten. Començant per aquells que tenen una arrel més propera i acabant amb aquells que el mateix alumnat ha dinamitzat i explicat a la resta de companys.

La segona unitat del trimestre per l’alumnat de 1r ESO ha estat El meu cos és casa meva, com el puc cuidar millor?” un espai d’aprenentatge d’hàbits saludables on a més hem après les capacitats físiques bàsiques i les hem posat a prova a les sessions pràctiques.

Ara toca mantenir un estil de vida actiu i seguir aprofitant les possibilitats de l’entorn!