Inauguració nous espais

Diuen que els espais són part de la identitat d’un Centre. Avui és un dia en què la identitat de l’Institut Bitàcola es veu reflectida en un àmbit més. L’alumnat de 2n d’ESO  ha transformat tres zones de la comunitat per a oferir espais on aprendre, crear noves situacions, comunicar-se, diversificar activitats… en definitiva: ser més lliures en el camí de l’aprenentatge, ampliar el ventall del què vull i puc fer dins l’Institut. I no només això. També hem ofert la possibilitat que tota la comunitat educativa participi d’aquest creixement: ara les famílies dels infants de l’Escola Bressol i de l’Elisa Badia també podran gaudir d’uns espais acollidors que facin més confortable els llaços entre ells. O que aquells que esperen els fills/es a la sortida de les extraescolars puguin compartir experiències en uns espais còmodes que facilitin les estones de comunicació i d’espera.

En fi, el nostre objectiu era fer un servei a tota la comunitat: un altre dels reptes que sovint transformem en objectiu dels aprenentatges de l’Institut. I a més per a dur a terme aquest projecte hem necessitat de la participació de tothom: opinions de famílies, mestres, professorat, conserges, alumnes…

I quina il·lusió ja tenir-vos aquí per a presentar-vos els nous espais. Ara només ens queda gaudir-los, tenir-ne cura i donar-los la vida per a què han estat creats.

PERQUÈ FER ESPAIS I DONAR-LOS VIDA TAMBÉ ÉS FER INSTITUT!