II Professionals Bitàcola

Un any més hem celebrat les Jornades Professionals Bitàcola, un espai d’interacció entre l’alumnat de 4t d’ESO i diverses persones del món professional. Aquests professionals ben diversos (informàtics, bombers, infermers, fusters, metges, psicòlegs, mediadors,…) voluntàriament ens han cedit el seu temps i expertesa per conversar amb l’alumnat de cara a descobrir noves professions, resoldre dubtes o confirmar l’itinerari que prèviament han ideat.

El professorat hem valorat positivament la jornada i, tot i que encara hi ha aspectes a millorar, tant en la preparació com la gestió, estem convençuts que cal seguir celebrant properes edicions perquè és un punt molt rellevant en la orientació acadèmica i professional de l’alumnat.

Aquests, per la seva banda, també han valorat amb èxit la jornada:

“Ha estat molt bé i ens ha ajudat a saber molt més el que podem fer…” LL

“La dinàmica ha esta molt bona i les persones molt amables. M’han ajudat a resoldre dubtes i ja tinc més clar que vull fer” GO

“Va bé per orientar-te i per saber una mica més. No he pogut aprofundir però m’han obert els ulls.” MG

I alguns professionals també ens han fet feedback i ens ha estat molt útil per seguir millorant:

“Felicitats per les jornades i gràcies per tota l’organització, a mi m’hagués agradat molt tenir aquest espai d’adolescent” NA

Pues estuvo genial, me gustó mucho la experiencia. Me hubiera gustado tener más ratito porque entre una cosa y otra se me hizo algo corta, y también me encantaría saber qué conclusiones sacaron o cómo se sintió el grupito con el que estuve.

Por mi lado, todos participativos y muy abiertos y atentos a lo que estábamos hablando. AdC

“Per a mi va ser una experiència molt agradable. L’alumnat va posar atenció i va fer preguntes prou intel·ligents, la qual cosa demostra el seu interès pel que els contava sobre la meva professió. Enhorabona per la logística tan complicada i per la feinada que feu per oferir aquesta jornada al vostre alumnat.” JC

“Encantat d’haver participat i haver pogut ajudar-vos sí algun cop més em necessiteu podeu comptar amb mi.” JO

Gràcies a totes les persones implicades, a les famílies de 4t participants i als companys/es que ho heu fet possible!