El Nadal a Sabadell

L’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida de Nadal a Sabadell el 21 de desembre

Va conèixer l’arquitectura modernista i les seves característiques observant-les en edificis representatius com: l’Espai Cultural 1859 la Fundació Caixa Sabadell, l’Escola Sagrada Família, el Despatx Lluch, o l’Hotel Suís.

L’interior d’una casa modernista el van descobrir a partir d’una activitat de recerca al centre Arteneu, situat a la Casa Taulé.

Al carrer d’En Font, l’alumnat va poder dibuixar la façana d’un edifici emblemàtic. L’elecció, però, no va ser fàcil, ja que a una banda del carrer hi ha el Mercat Central, i, a l’altra, l’espai cultural Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Després, van anar a veure el pessebre de Sabadell, on, van poder conèixer, del mateix creador, algunes de les tècniques emprades per a la construcció del pessebre.

Finalment, van fer una volta per la Fira de Santa Llúcia, i van admirar la gran varietat de figures per al pessebre.