Guanyadors dels premis Baldiri Escola i Experiències

Estimada comunitat educativa,
Avui és un dia molt especial per a totes nosaltres. L’Institut Bitàcola ha estat guardonat en dues categories dels premis Baldiri Reixac, premis que reconeixen cada any centres educatius, mestres i personal docent que fan apostes valentes i de futur amb projectes innovadors a les seves aules.

El Premi Baldiri Experiències premia a experiències d’aprenentatge que facilitin als infants les eines necessàries per fer front a l’emergència emocional sorgida per la Covid-19 i ho facin a través de llenguatges artístics i creatius.Aquest premi ha estat atorgat al nostre Projecte de l’Espai Creatiu Mira’m als ulls del qual us en fem arribar la notícia al web. Només dir que és un espai en el qual hi hem participat pràcticament tot el claustre i l’alumnat de 1r a 3r. Alegria immensa de poder demostrar que JUNTS ANEM MÉS LLUNY!

El Baldiri Escola està dedicat a centres educatius amb propostes transformadores creatives i valentes, compromesos amb els reptes socials actuals que eduquen a través de la cultura, les arts i la llengua catalana com a eina de canvi. Aquest premi ens fa especial il·lusió perquè és el reconeixement a la tasca feta al llarg d’aquests cinc cursos per part de tota la comunitat educativa. Famílies, alumnat, entitats, municipi, professorat, PAS, heu fet possible que siguem com som: gaudim d’aquests moments que ens han de servir d’impuls per seguir avançant en la millora de l’educació pública de qualitat!

Salut i projectes educatius compromesos!

1. Mercè Mas Garcia

Moltes felicitats!
    Us felicito i ens felicito per haver-vos escollit!
    Tenir coratge per emprendre nous reptes és un valor que neix i es nudreix de l’experiència i l’exemple.
    Saber que el nostre fill està envoltat de gent valenta, que no té por de buscar, provar, trobar, equivocar-se, i que integra l’error com un esglaó més en el procés d’aprenentatge és un regal. Envoltar-lo de gent que l’acompanya a submergir-se en la poesia, l’art, la música, la reflexió és assegurar la llavor d’una mirada creativa i holística que l’ajudarà a encarar el món i embellir la seva realitat.
    Teniu tot el nostre reconeixement.
    Família Mora Mas.