Festa de la Primavera i Omar Khayyam 2023

El darrer dia de trimestre vam fer una gran festa de germanor, la Festa de Primavera, entre l’alumnat de l’escola Elisa Badia, l’institut Bitàcola i l’escola bressol La Rondalla. Després de decorar la tanca exterior amb símbols de la Pau vam construir un mosaic gegant entre tots i totes a la pista del centre. Després d’un discurs emotiu per part de les direccions, vam iniciar la gimcana Omar Khayyam.

Una gimcana gestionada per l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’institut Bitàcola en la qual participa tot l’alumnat de P3 a 2n d’ESO. Una hora de diversió al voltant de proves matemàtiques i lingüístiques per totes les edats.

Finalment, vam gaudir d’un esmorzar amb fruita natural i vam deixar les aules preparades pel tercer trimestre.