Espai d’Experteses 2023

Quan finalitza el segon trimestre arriba el moment de l’Espai d’experteses. Dos dies on l’alumnat agafa el rol de professorat i durant una sessió de 3 hores desenvolupa una seqüència d’activitats entorn d’una expertesa triada.

Aquest alumnat va presentar la seva proposta a la Fira d’experteses  fa un mesos, i les més votades s’han dut a terme. Concretament 56 propostes creades per alumnat de 2n a 4t d’ESO entre les que trobem cuina, jocs de taula, manualitas, geografia, literatura, cinefòrums, ball, teatre, lettering, pintura, jocs de rol, programació, producció musical, o esports com futbol, hockey, patinatge, tenis taula, voleibol o bicicleta. Una experiència on l’alumnat dissenya, planifica i executa activitats, a la vegada que gestiona l’aula i avalua.