Festa de benvinguda de l’alumnat de 1r d’ESO

El poema objecte que ens representa va ser el gran protagonista d’aquesta festa de Benvinguda de l’alumnat de 1r d’ESO. L’alumnat havia preparat un vers en el qual expressava un dels seus desitjos més fervents  i en un acte que ens agrada qualificar d’iniciàtic van dipositar la seva brúixola en aquesta gran Bitàcola que ens representa a tots. És així com volem representar que l’Institut és un Projecte per a tothom on hi entren els petits projectes de cadascú. El professorat de 1r va llegir el poema Sàpigues de Pere IV que suposa un compromís per a l’ofici ben fet. Agrair des d’aquí la participació també de l’AFA que com sempre va tenir a punt el berenar que va donar el punt i final a la benvinguda.