EX Art urbà

Durant 6 setmanes, els alumnes de l’Espai en Xarxa d’Urban Art hem estat treballant la tècnica del grafiti i la cultura de la pau.

Per començar, vam fer diversos tallers on varen venir persones d’altres països, vam conèixer diferents migracions forçades tot fent un joc de rol de la mà de la Creu Roja, i ens van explicar el conflicte sobre Israel i Palestina gràcies a l’entitat “Taller d’art, cultura i creació”. Gràcies a això vam ser conscients de diferents conflictes i problemes socials que ens envolten.

Seguidament, vam fer diferents exercicis per poder agafar una idea de diferents tècniques que s’utilitzen en el món del grafiti com per exemple els estarcits ( o plantilles), el disseny de tipografia o la importància del color.

Després ja ens vam centrar en el nostre encàrrec, que era fer un mural a la llar d’infants. Per aquesta raó vam fer diversos esbossos a paper i ens vam posar d’acord per anar agafant idees. També va venir un tallerista, un grafiter anomenat Tagge, a fer-nos una pràctica per aprendre a pintar amb el pot del grafiti. Aquest noi també ens va ajudar a escollir el dibuix final i decidir-nos per una proposta.

Finalment, vam fer el dibuix a la paret, el dibuix ha sortit molt bé i estem molt contents de la nostra feina.

Firmat: L.G.L, alumna de l’EX “Urban Art”.